Motorvogn M4
M4 blev ombygget fra personvogn B12 til motorvogn i 1931 af Triangel (De Forenede Automobilfabrikker) i Odense, i den forbindelse blev den udstyrret med en MAN benzinmotor på 145 hestekræfter.
Akselafstand 6,3 meter.
4. august 1937: Driftingenør A. Bülow konstaterer i sin månedsrapport:
"Motorvogn Nr. 4 er paa Værksted for mindre Reparationer.
7. december 1937: Driftingenør A. Bülow konstaterer i sin månedsrapport:
"Motorvogn Nr. 4 var på værksted for Motoreftersyn, Ventilslibning, Fornyelse af Krumtapshjul og Mellemhjul m.m."
18. maj 1938: Driftingenør A. Bülow konstaterer i sin månedsrapport:
"Motorvogn Nr. 4 var til Reparation af Bremsetøjet og Cylinderudboring med nye Stempler."
Marts 1941: Blev udstyret med gasgenerator under 2. verdenskrig.
1953 blev Continental motoren udskiftet med en Leyland dieselmotor på 152 hestekræfter.
1962: Udrangeret og ophugget, motor solgt til GDS (Gribskovbanens Drift Selskab)